ОТКАЗ, ЗАМЯНА, РЕКЛАМАЦИЯ
1. Отказ
Клиентът има право да се откаже от получената поръчка в следните случаи:
- 1.1 Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
- 1.2 При транспортирането стоката или нейната опаковка е повредена. За целта е необходимо след прегледа на стоките да не се подписват придружаващите доставката документи на куриерската фирма и клиентът веднага да се свърже с оператор на ADMIKS за уточняване на по-нататъшните действия. Отказ за получаване на стоката е недопустим след подписване на придружаващите доставката документи.
- 1.3 След получаване на стоката, клиентът има право да иска връщането й при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата. За целта е необходимо клиентът да се свърже с оператор на ADMIKS.
2. Замяна и рекламация
- 2.1 При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 1 работен ден от получаването й. За целта е необходимо клиентът да се свърже с оператор на ADMIKS.
- 2.2 Ако клиентът е получил заявения от него артикул, но иска да го замени, трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост като заплаща куриерската услуга в двете посоки (за връщането на артикула и за доставката на нов).
- 2.3 При предявяване на рекламация в срок до 7 /седем/ дни от покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената на закупения продукт. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основният платец по нея.
ОБСЛУЖВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ:
За да е валидна гаранцията трябва да имате прикрепена касова бележка към продукта. При възникване на проблем или повреда, описани в гаранционните условия, Вие трябва да се свържете с нас по e-mail или по телефон. След приемане на рекламацията като основателна, "АДМИКС" ЕООД уведомява клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията: - изпраща на клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка. - в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт, предлага вариант за избор на друг продукт на същата стойност - в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт "АДМИКС" ЕООД възстановява стойността на клиента в законово установения срок. Клиентът трябва да има предвид, че ако стоката я няма на склад, получаването на новият продукт след направена рекламация може да отнеме повече от 10 дни! С прочитането на тези условия и в последствие използването на електронния магазин за покупки, Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях.